Triton

Informator

Katalog możesz oglądać "przewracając" kartki chwytając je za róg.

 




Produkty

Czopiki

Drukuj PDF
czopiki

Oferujemy kute czopy do wózków wagonowych typu 25 TN i 26 TN. Produkujemy czopiki zarówno standardowe jak i według wymiarów podawanych przez zamawiającego. Czopiki znakowane są na czole przywieszki znakiem wytwórcy „TRI”. Obróbka plastyczna w postaci kucia na ciepło zapewnia wydłużenie czasu eksploatacji tak wykonanego czopa.

 

Więcej…

Grzybki cierne

Drukuj PDF

Oferujemy różne rodzaje wykonywane z materiału C55 jak i 15HGM. Grzybki w zależności od materiału, z którego są wykonane poddawane są obróbce cieplnej w postaci hartowania indukcyjnego bądź węgloazotowania gazowego. Wykonujemy również grzybki cierne z przyspawaną płytką wykonaną ze stali manganowej kategorii E o twardości 32-40 HRC zgodnie z normą UIC 893 dotyczącą połączeń ślizgowych stosowanych w  wagonach towarowych.

Więcej…

Części hamulcowe

Drukuj PDF

Oferujemy części zawieszenia układu hamulcowego wózków wagonowych typu 25TN oraz 26TN w różnych wykonaniach. Możemy zaproponować odkuwki wykonane z materiału S355J2G3 następnie tulejowane tulejkami hartowanymi indukcyjnie wykonanymi wg norm BN 87/3519-03 bądź  odkuwki wykonane z materiału C45 z otworami poddanymi obróbce cieplnej w postaci hartowania indukcyjnego.

Więcej…

Ogniwka

Drukuj PDF

Ogniwka do wózków 25TN oraz 26 TN w konkurencyjnych cenach.
Na życzenie klienta ogniwka mogą być znakowane oraz zabezpieczone powłoką antykorozyjną. Ogniwka te zgodnie z wymaganiami wykonane są w wersji kutej. Wewnętrzna część ogniwek zgodnie z dokumentacją jest frezowana. Do dostaw możemy dołączać świadectwo odbioru komisarza PKP Cargo S.A.

Więcej…

Płytki manganowe

Drukuj PDF

Płytki cierne wykonane ze stali manganowej o twardości 32-40 HRC.
Płytki te wykonane są zgodnie z normą UIC 893 dotyczącą połączeń ślizgowych stosowanych w budowie i naprawie wagonów towarowych. Norma ta ze względu na bezpieczeństwo dokładnie określa rodzaj stali, skład chemiczny, kalibrację oraz co najważniejsze w/w twardość. Po dostawie zakład przyjmujący detale w postaci płytek powinien dokonać badania ich twardości ze względu na to, że zastosowanie płytek o niższych parametrach twardości powoduje znaczne skrócenie czasu ich eksploatacji, a co za tym zmusza do kolejnych napraw. Normę UIC 893 możemy załączać do katalogu razem z pismem Biura Wsparcia Technicznego PKP Cargo S.A. ze wskazaniem co do rodzaju płytek stosowanych w naprawach wagonów towarowych.

Więcej…

Ramki na dokumenty przewozowe

Drukuj PDF

Wykonujemy różne typy ramek wg dokumentacji bądź życzenia klienta. Proponujemy wersje z zabezpieczeniem antykorozyjnym w postaci podkładu alkilowego Haering bądź powłoki cynkowej.

Więcej…

Sworznie

Drukuj PDF

Nasza firma oferuje sworznie hartowane indukcyjnie wykonane wg normy DIN 5526 oraz wg BN-87/3517-49 oraz PN-90/M83002. Wykonujemy również wszystkie rodzaje sworzni resorowych w wersji kutej z oznaczeniem rodzaju materiału i producenta na głowie sworznia.

Więcej…

Tablice przestawcze

Drukuj PDF

Oferujemy kompletne gotowe do montażu tablice przestawcze:
1. Tablica przestawcza WŁ-WYŁ (Wyłącznik hamulca K-O) wykonana wg rys. 68ZW 0 10000-1-00
2. Tablica przestawcza T-O wykonana wg rys. 66ZW 0 10000-1-00
3. Tablica przestawcza P-Ł wykonana wg rys. 67ZW 01000-1-00

W celu ułatwienia montażu tablic na wagonie oferujemy ich  wykonanie w długości 3000 mm, która może być następnie indywidualnie dopasowywana do wagonu poprzez jej przycięcie do oczekiwanego wymiaru.

Odlewy wykorzystywane do montażu w/w tablic wykonane są zgodnie z dokumentacją konstrukcyjną z żeliwa sferoidalnego w gat. EN-GJMB 350-10, które ma właściwości plastyczne i nie pęka przy montażu, w przeciwieństwie do odlewów z żeliwa szarego, które proponują inne firmy jako zamiennik (dokumentacja nie dopuszcza takiego wykonania). Do tablic w kompletach dołączamy sprężyny oraz sworznie a także tabliczki tonażowe (ze wskazanym wcześniej przez zamawiającego rodzajem tonażu). Tablice zabezpieczamy antykorozyjnie podkładem alkidowym Haering K2376. W przypadku ewentualnego zamównienia prosimy o określenie wariantu wykonania tablicy:

1. W przypadku tablic WŁ-WYŁ prosimy o określenie wariantu – dokumentacja dopuszcza Ia, Ib, IIa, IIb
2. W przypadku tablic T-O i P-Ł dokumentacja dopuszcza wykonanie I lub II.

Więcej…

Uziomy

Drukuj PDF

Nasza firma w konkurencyjnych cenach wykonuje wszystkie rodzaje uziemień stalowych. Wykonujemy zarówno standardowe długości jak i wg wymiarów podanych przez zamawiającego. Na stanie magazynowym do dalszej odsprzedaży utrzymujemy ilość po 500 szt. uziemień o długościach L=350, L=700 w związku z czym dostawy uziomów realizowane mogą być odwrotnie po przyjęciu zamówienia.

Więcej…

Tulejki

Drukuj PDF

Tulejki hartowane indukcyjnie wg BN 87/3519-03 jak i wg normy DIN 1552 w konkurencyjnych cenach.

Więcej…

Ślizg boczny sprężynowy

Drukuj PDF

Ślizg boczny sprężynowy do wózków 25TN oraz 26 TN. Na stanie do odwrotnej odsprzedaży staramy się utrzymywać ilość 50 kompletów ślizgów gotowych do wysyłki. Do sprzedaży oferujemy wszystkie detale wykorzystywane do produkcji ślizgów bocznych: zaczepy, odbijaki, sprężyny, płytki cierne ze stali manganowej wg normy UIC 893 o twardości 32-40 HRC, płyty ślizgów, nity miedziane. Numery rysunków na które się powołujemy przy opisach zdjęć ślizgów oraz ich elementów składowych wynikają  z dokumentacji, którą posiadamy. Wycenę ślizgów możemy przeprowadzić po przesłaniu dokumentacji przez zamawiającego przyjmując do wyceny indywidualne wymogi dotyczące np. twardości miejsc styku korpusu ślizgu z odbijakami lub sposobu wykonania odbijaków (frezowania pod klucz lub jego brak), wartości co do wymogów odnośnie hartowania górnej powierzchni odbijaka, rodzaju płyty ślizgu.

Więcej…

Pozostałe części

Drukuj PDF

Oferujemy części różne wykorzystywane do napraw i budowy wagonów towarowych: odkuwki, odlewy, części toczone, frezowane, spawane, zgrzewane, hartowane indukcyjnie, węgloazotowane gazowo, nawęglane, normalizowane i inne.

Więcej…

Jesteś tutaj: Oferta